זה לא סוד שבשנה האחרונה החלה מגמת עלייה בכמות האנשים (צעירים בעיקר) ש-״הולכים״ לחפש משהו בטיקטוק לפני שהם מחפשים בגוגל.
איך אפשר לראות את החשיבות של טיקטוק ל-seo?
טיקטוק הודיעו השבוע שהם מגדילים את כמות התווים בתיאור הסרטון מ-2,200 ל- 4,000 תווים.
המלצה קטנה ממני?
תוסיפו תיאור ארוך ואיכותי שמורכב ממילות מפתח מדויקות בהקשר לתוכן הסרטון שפרסמתם בטיקטוק.
ככה תוכלו להופיע בתוצאות מנוע החיפוש של טיקטוק ולייצר כניסות אורגניות לפרופיל שלכם (בחינם – לא ממומן)