קמפיין לידים של פייסבוק מקבל שדרוג משמעותי!

בקרוב, רגע אחרי שנשאיר פרטים בטופס ליד בפייסבוק, יוצג לנו עוד מודעות בסגנון פריטים משלימים!

אז בקרוב, רגע אחרי שנשאיר פרטים בטופס ליד פייסבוק במודעה של ״איפור כלות״ לדוגמא, פייסבוק תציג לנו עוד מודעות בסגנון פריטים משלימים כמו – ״שמלת כלה״ ״נעלי כלה״ ועוד…

2 יתרונות שאני רואה כאן:

1. בתור גולש – אין תלונות.
אני מקבל אפשרות לבחור אם אני רוצה לצפות בעוד מודעות שוואלה יש מצב שאני באמת מחפש בהתאם לתחום העניין של הטופס הראשון שמילאתי.

2. בתור משווק – זה ייתן לנו המפרסמים ובעלי העסקים חשיפה לקהל יעד ייחודי עם פוטנציאל ״רכישה״ גבוה מאוד.

יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח גם ברמת שטח פרסום נוסף לבעלי עסקים ומפרסמים וגם ברמת חווית המשתמש שלנו

אצלי האפשרות כבר פתוחה, משתף אתכם מהקלטת מסך שעשיתי להדגמה

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ

"עדכוני שיווק סודיים 🤫📣"

עוד מאמרים בנושא שיווק ודיגיטל:

בלוג עדכוני שיווק ודיגיטל
מתנאל הלוי

הכירו את Imagine – מחולל תמונות מבוסס AI של מטא!

לא מעט כלי בינה מלאכותית יצאו לשוק לאחרונה, לאט לאט כל חברה שמכבדת את עצמה משיקה כלי AI חדש עם יתרונות ייחודיים על שאר המתחרים. והפעם, חברת מטא (פייסבוק לשעבר) משיקה את כלי ה-AI החדש שלה

להמשך קריאה »

רוצים לקחת את השיווק של העסק
צעד אחד קדימה?

אנחנו מזמינים אתכם ל-
 פגישת אסטרטגיה שיווקית 

בת 45 דקות בשווי 600 שקלים

100% בחינם וללא התחייבות

  * לעסקים עם תקציבי פרסום של למעלה מ-5,000 ש”ח בחודש