אז בקרוב, רגע אחרי שנשאיר פרטים בטופס ליד פייסבוק במודעה של ״איפור כלות״ לדוגמא, פייסבוק תציג לנו עוד מודעות בסגנון פריטים משלימים כמו – ״שמלת כלה״ ״נעלי כלה״ ועוד…
2 יתרונות שאני רואה כאן:
1. בתור גולש – אין תלונות.
אני מקבל אפשרות לבחור אם אני רוצה לצפות בעוד מודעות שוואלה יש מצב שאני באמת מחפש בהתאם לתחום העניין של הטופס הראשון שמילאתי.
2. בתור משווק – זה ייתן לנו המפרסמים ובעלי העסקים חשיפה לקהל יעד ייחודי עם פוטנציאל ״רכישה״ גבוה מאוד.
יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח גם ברמת שטח פרסום נוסף לבעלי עסקים ומפרסמים וגם ברמת חווית המשתמש שלנו
אצלי האפשרות כבר פתוחה, משתף אתכם מהקלטת מסך שעשיתי להדגמה