מטא משלבת בינה מלאכותית במנהל המודעות של פייסבוק

מטא חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ ות׳רדס משיקה כלי חדש מבוסס בינה מלאכתית למנהל המודעות של פייסבוק

הכירו את Advantage+ audiences שיטת טרגוט קהל חדשה מבוססת Ai. המטרה של הקהל החדש היא כמובן לתת למערכת לנסות להגיע לקהל חדש ומדויק באמצעות בינה מלאכותית.

איך זה עובד?

הקהל החדש Advantage+ audiences יתבסס בעיקר על כל הדאטא שיש למטא להציע (ויש לא מעט) כולל אינטרקציות, פיקסלים, תחומי עניין ועוד.. ולכל הטוב זה תוסיפו כמובן Ai.

טיפ קטן?

תעשו מה שתרצו כן? אני באופן אישי לא ממליץ להסתמך אך ורק על הקהל החדש בקמפיינים שלכם אלא לבחון במקביל קהלים נוספים במטרה להריץ a/b testing ולראות איזה קהל מניב לכם ביצועים טובים יותר.

 

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ

"עדכוני שיווק סודיים 🤫📣"

עוד מאמרים בנושא שיווק ודיגיטל:

בלוג עדכוני שיווק ודיגיטל
מתנאל הלוי

הכירו את Imagine – מחולל תמונות מבוסס AI של מטא!

לא מעט כלי בינה מלאכותית יצאו לשוק לאחרונה, לאט לאט כל חברה שמכבדת את עצמה משיקה כלי AI חדש עם יתרונות ייחודיים על שאר המתחרים. והפעם, חברת מטא (פייסבוק לשעבר) משיקה את כלי ה-AI החדש שלה

להמשך קריאה »

רוצים לקחת את השיווק של העסק
צעד אחד קדימה?

אנחנו מזמינים אתכם ל-
 פגישת אסטרטגיה שיווקית 

בת 45 דקות בשווי 600 שקלים

100% בחינם וללא התחייבות

  * לעסקים עם תקציבי פרסום של למעלה מ-5,000 ש”ח בחודש