מטא משפרת את חוויית המשתמש ברילס

בשנה האחרונה אינסטגרם מבינה שהיא חייבת להשקיע את עיקר המאמצים שלה דווקא בכלי ה-Reels כדי להשיב מלחמה למתחרה הגדולה מסין

2020 זכורה לנו בתור השנה בה אינסטגרם השיקו את כלי ה-Reels במטרה לספק ״תשובה״ למתחרה הגדולה – טיקטוק שהתחילה להשתלט על עולם הוידיאו 🎥

הרבה מים עברו בנהר בשלוש שנים האחרונות מאז, לא מעט עדכונים, חידושים, ושדרוגים על מנת להשיב ״מלחמה״ בקרב מול טיקטוק 🤺

בעבר ניסתה Meta לשפר את התאמת התוכן של סרטוני ה-Reels באמצעות AI (בינה מלאכותית)
במטרה לזהות אילו סרטוני רילס רלוונטים לכל משתמש בהתאם להסטוריית תחומי העניין שלו וכמובן ביצוע מעורבות.

בשבועות האחרונים, מטא משיקה לסרטוני הרילס 2 כפתורים כל כך פשוטים אבל כל כך חשובים!
שמטרתם יהיה להתאים עבורנו את התוכן בהתאמה אישית לכל משתמש 👀

איך זה יעבוד?

מאוד פשוט.

בקרוב מאוד מתחת לכל סרטון רילס שנצפה יופיעו 2 כפתורים:

  1. Show more – אני רוצה לראות עוד
  2. Show less – אני רוצה לראות פחות

המטרה היא כמובן לתת לגולש בעצמו להחליט האם התוכן רלוונטי אליו או לא
אחרי לחיצה על הכפתור האלגוריתם יבין לבד את המשמעות
ויפחית או יגדיל את החשיפה לאותה קטגוריית תוכן עבור המשתמש.

כמה פשוט – ככה מדויק 👌🏻

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ

"עדכוני שיווק סודיים 🤫📣"

עוד מאמרים בנושא שיווק ודיגיטל:

בלוג עדכוני שיווק ודיגיטל
מתנאל הלוי

הכירו את Imagine – מחולל תמונות מבוסס AI של מטא!

לא מעט כלי בינה מלאכותית יצאו לשוק לאחרונה, לאט לאט כל חברה שמכבדת את עצמה משיקה כלי AI חדש עם יתרונות ייחודיים על שאר המתחרים. והפעם, חברת מטא (פייסבוק לשעבר) משיקה את כלי ה-AI החדש שלה

להמשך קריאה »

רוצים לקחת את השיווק של העסק
צעד אחד קדימה?

אנחנו מזמינים אתכם ל-
 פגישת אסטרטגיה שיווקית 

בת 45 דקות בשווי 600 שקלים

100% בחינם וללא התחייבות

  * לעסקים עם תקציבי פרסום של למעלה מ-5,000 ש”ח בחודש