האמת? קשה לי להגיד אם מדובר במהלך גאוני או מהלך פזיז מידי שמצד אחד יכול להכניס כסף לחברה ומצד שני עלול לפגוע בשוק הפרסום בפלטפורמה.
מה שכן, יהיה מעניין לעקוב ולראות לאן המהלך הזה יוביל את נתח הפרסום של טיקטוק שהולך ומטפס למעלה בשנים האחרונות.
דרך אגב, עדיין לא ידוע מהם התכנים הפרסומיים שיכללו במנוי ולא יופיעו בפיד – תוכן ממותג? פוסטים אורגניים שהומרו למודעות בתשלום? האם יהיו הטבות נוספות?
נחכה ונראה…
הייתם משלמים לטיקטוק 20₪ על טיקטוק ללא פרסומות?




