0
חודשי פעילות
% 0 +
יחס המרה במכירות
% 0
החזר השקעה
Blue Fish Group הינה חברה
ליזמות ושיווק נדל”ן. מתמחה בזיהוי הזדמנויות באזורים הביקוש גדל בקצב גבוה. בניהול ובבעלות משרד עורכי דין המתמחה בתחום הנדל”ן שהשקיפות והאמינות היא ערך עליון והדבר החשוב ביותר מבחינתם.

איך עשינו את זה.

אסטרטגיה.

בנינו תוכנית שיווק לפי הצרכים של העסק ולפי הפסיכולוגיה השיווקית של קהל היעד

אפיון, כתיבה,
עיצוב ובניית
אתר.

איך שאתם נראים כלפי חוץ קובע בערך הכל. יצרנו מ-א’ ועד ת’ אתר הכולל דף נחיתה שמעביר את המסר ללקוח בצורה הטובה ביותר.

הרצת קמפיינים.

באמצעות מחקר רחב והבנה עמוקה של קהל היעד, יצרנו קריאייטיב וקופי ממיר ומייצר תוצאות. אילו תוצאות?
המספרים מדברים בעד עצמם.

דיוק בשוטף.

(A/B Testing)

בדקנו מה עבד ומה לא.
בדקנו איך הקהל מגיב לרעיונות חדשים ועד כמה הוא חם כשהוא מגיע לטלפון של אנשי המכירות.
דייקנו, חידשנו, יצרנו תוצאות.

אפיון, כתיבה, עיצוב ובניית אתר.

את האתר של בלו פיש גרופ החלטנו להפוך ל-“דף נחיתה במסווה”
יש לו את כל המאפיינים של דף נחיתה ושל אתר בעת ובעונה אחת.

למה? כי האתר של בלו פיש משמש לשתי מטרות עקריות:

  1. יצוג בגוגל ובניית אמינות עם קהל המשקיעים הפוטנציאלי.
  2. העברת מסר ללקוחות פוטנציאלים וקבלת החלטה.

ומה עם קמפיינים?

כבר בשלב שיחת האסטרטגיה לקמפיינים, קיבלנו החלטה למקד את קהלי היעד של בלו פיש גרופ ל-2 קבוצות עקריות ולפנות לכל אחת בהתאם לצרכים שלה ולבטל
התנגדויות מיוחדות לה.
  1. קהל משקיעים וותיקים.
  2. קהל צעירים המעוניינים להשקיע.
לכל אחת מהקבוצות סט אמונות יחודיי משלה, וכמובן – לכל אחת קריאייטיב וטרגוט שפונה בדיוק אליה.

יש לנו עוד כאלה.

מוכנים להמראה?
בואו נדבר.

אנחנו מזמינים אתכם 
לפגישת אסטרטגיה שיווקית 

אנחנו מזמינים אתכם  לפגישת אסטרטגיה שיווקית 

100% בחינם וללא התחייבות
בת 45 דקות בשווי 600 שקלים

  * לעסקים עם תקציבי פרסום של למעלה מ-8,000 שקלים בחודש  

עם מה יוצאים בסוף הפגישה?

נדבר על העסק, המוצרים, התמחור, האופרציה התפעולית וכל מה שביניהם… נבין בדיוק מה יכול לגרום לעסק שלך להמריא ומה המכשולים שמונעים ממנו לעלות לשלב הבא. נדבר על שיווק אבל ממש לא רק. סיכוי סביר שנערער כמה החלטות שקיבלת בתחילת הדרך. יכול להיות אפילו שהעסק שלך ישנה נישה או ממש מודל עסקי. מי יודע? לכן, אנחנו ממליצים לקבל החלטה בכובד ראש. מי שמרגיש ששינויים זה דבר מפחיד – יכול להיות שכדאי לוותר על השיחה : ) וכמובן, מי שלא – מוזמן לקפה ועוגיה.